Helgen

Denna helgen har de hänt mycket. Jobbade hela fredagen. från 11-23.30. Va såå trött när jag kom hem, somnade direkt.
Vaknde tidigt på lördagen och gick ut och gick med mamma och sanna. Gick i drygt 1 timme. Sen åkte vi till tyringe och kollade lite och då blev jag sugen på att grilla majskolvar. DÅ ledde det till att vi skulle frilla flintastek också. så vi åkte till maxi och handlade lite då blev det grillning när vi kom hem. Köpte även jordgubbar som jag älskar, de bästa bäret ever!
Idag,Söndag har jag jobbat 12-20 så de blev några timmar iaf. När jag kom hem gick ja till sanna där mamma va och åt tacos. nam nam.
Har varit en skön helt och imorgon återstår en låång dag. kommer bli 12-14 timmar imorgon kan jag tippa så blir en skön dag på tisdg då jag är ledig :D:D

Iaf nu ska ja sova. ska ringa min man sen blir de sängen. 

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0