shopping i malmö

Dagen började med att jag vaknade 7.30 duschade osv. Vi hade bestämmt att vi skulle ta tåget 9.08 men precis när jag skulle gå utanför dörren till bussen så hittade jag itne min plånbok, såklart hade jag glömt den i bilen som mamma hade på jobb. Så de tåget missade vi. Emelie kom och hämtade mig, åkte till mammas jobb och hämtade plånboken sen åkte vi iväg. Va i Malmö vid 11 tiden. Gick en runda på stan, hittade reebook easy tone, helt svarta som jag bara väntat på ska komma så de blev ett par sådana till jobb. Blev lite annat med men de får ni se på bild längre ner. En härlig dag i malmö. Kom hem vid 17, åkte hem och började jobba kl 18-02 . Ganska händelserik dag.





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0