Natt..

Sitter just nu i sängen och tänker på min älskling. Han är och jobbar natt medans ja får vara hemma själv. Tråkigt men sant. Aldrig kul att sova ensam. Fast att jag vet att han slutar kl 8 imorgon bitti så saknar jag honom ändå eftersom jag är hos honom och han inte är här hos mig. Och nu hade jag tänkt att jag också skulle sova, känner mig ganska trött i ögonen. Har varit uppe sen 9 imorse för ja har jobbat så det börjar kännas i huvudet nu.

Här kommer en liten bild på min underbara. Enjoy!



klicka för förstoring


                                                                                                                                       Lots of Love ♥ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0