Mingel i stan

God kväll alla nattugglor. 

Har precis kommit hem från sturup flygplats där jag och mamma hämtade upp Sanna och Karin som nyss varit på Crand Canaria i 30 graaders värme och landade i Sverige med 10grader och duggregn. Skönt!

Iaf så innan idag messa lisa mig om att vi va med i lokaltidningen. Först tänkte jag ''-Varför är vi med där'' men sen sa hon de va på mingel i stan sidan och de va bilden från Helsing när vi firade Olivia. En man kom fram och frågade om han fick ta en bild på oss och vi sa ja så va det till lokaltidningens mingelbilder på stan. Skitsnygga va/är vi, enligt mig ! ;)  Så står det kvällen är ung till bilden och då tror jag att han menade att vi va unga..för kan nästan slå vad om att vi va yngst där men kul hade vi :) ♥

Kommer bättre bild senare..  




                                                                                                                                 
                                                                                                                                   Lots of Love ♥ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0