Kvällens ämne!

Hellu! :)  Är tillbaka efter ett litet avbrott. Har inte skrivit så mycket här men får ta och göra de nu..sitter här i vardagsrummet, känner mig helt pigg och de finns absolut inget intressant på TV:n.

Fick helt plötsligt en tankeställare att varför vissa tjejer slutar att fixa sig pga att dom har pojkvän eller om man har barn. Jag har pojkvän och ja vill hellre fixa mig ännu mer för jag har honom. Jag vill vara fin för honom, vill inte att han ska tappa intresset för mig lixom :) kommer inte heller sluta fixa mig pga att ja får barn, ja ska vara en fräsh mamma ;) Ne men de ja vill komma fram till är att man inte ska göra sig för bekväm i en sådan situation eller vad man ska kalla de. Sminka dig och fixa dig för din kille, inte bara för honom men för dig själv så du känner dig snygg även sexig!   De är klart att man ska kunna vara osminkad och ofixad med för de är oftast de killen säger ''-Du är sötare osminkad''  Men som tex mig, jag tycker inte alls ja är de. Även om ja kanske skulle vara de. Ens pojkvän tycker alltid man är fin men man måste krydda till det lite extra ibland så de blir en annan stämning i vardagen :)  Min lilla åsikt för kvällen.


Natti natti.  Have it!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0