Jumpsuit

Mammas kompis ska gifta sig i jul så har kollat runt lite efter klänningar. Var på väla igår med min bebi där jag hade lagt undan 2 klänningar och 2 jumpsuits, likadana fast olika storlekar ( hade brottom dagen innan, därav undanläggningen). Dom riktigt riktigt snygga!  Klänningen var i samma mönster som jumpsuiten men den vad för högt skuren i kjolen så man såg in mellan benen, och jag har ingen lust att gå och dra för hela tiden, bättre att jag köper något som jag är bekväm i. Men nså testade jag jumpsuiten och den satt som en smäck, ne men den satt jättefint och de tyckte Enis med. Så det blev att jag köpte den och ingen klänning så får leta vidare efter de. Har 2 månader på mig så jag lär hitta någon. Vet dock inte om jag ska ha långklänning eller kortare. Det återstår att se! Den jag faller för faller jag för!


399kr på HM


Klicka för förstoring




                                                                                                                                     Lots of Love ♥ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0