söndag!

Då va de söndag och de har gått ytterligare en helg av julbord och show på sundspärlan. Både fredag och lördag var där 850 ätande gäster.. vet inte hur mycket efterinsläppet blev men där va ganska många.. Och alla va grymt fulla haha. Men kul är ju de med :P  Jobba 13-02.30 båda dagarna så de är skönt att man är ledig nu.

Så just nu är jag påväg till göteborg där min älsk ska hämta upp mig. Blir 2 mysiga dagar med honom innan man ska jobba igen. Blir kanske bowling ikväll om han har bokat som han  sa så det ska blir kul, kanske vinna över honom ;)  Det är snö ute nu också och de kommer blir lite pulkaåkning senare också tror jag. fast ja är 20 år så kommer barnasinnet alltid finnas kvar. Älskar snö!! Typ bara jag och Lisa som gör det :p  Mys mys.

Det allt för denna gången.. Have it ! 

PS. kolla gubben bakom mig, han ville också vara med på bild ;P


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0